Wednesday, October 11, 2006

وحشتوني

بالرغم من حداثة عهدي بعالم المدونات إلا أنني كنت توقفت عن الكتابة و ألغيت كل مشاركاتي بعد أن رأيت كم أن هذا العالم يضم أناس كثيرة علمتني أن هناك أمل و هناك ناس فعلا لا تزال تحلم و تتمني الخير لها و لبلدها و للعالم كله
و كنت قد قررت عدم العودة غير بمشاركة فعالة و للذي لا يعرفني كانت معظم مشاركاتي كئيبة و متشائمة إلا أنني بالرغم من الظروف التي تمر بي حاليا إلا أنني أجد نفسي متفائل لا أدري هل لإنضمامي لهذا العالم سبب في هذا التفاؤل أم لأشياء أخري
لكن في إنتظار مشاركتي الجديدة المتطورة
أجد نفسي في شوق كبير جدا للحديث معكم جميعا
فتقبلوا مني هذه المشاركة إلي أن أجد ما أعود به لكي أشعر بأني أستحق الإنضمام إلي عالمكم الرائع هذا
بجد وحشتوني جدا

7 comments:

Anonymous said...

مبروك على عودتك الى عالم المدونات
ومبروك على خروجك من موود السواد الي انت كنت عايش فيه

Anonymous said...

السلام عليكم
مرحبا بك من جديد يا اخى , و لقد علقت على ردك فى " دعوة هامة" و ارجو قرأته, جزاك الله كل خير على المرور و بجد المدونة تشرفت بك

LAMIA MAHMOUD said...

حمد الله على السلامة
بانتظار المزيد

rony said...

سبحان الله
ماشى يعنى الحمد لله انت رجعت من غير سواد...طب اللى حصل الصبح كان ايه ولا ده تخطيط جديد يعنى
المهم حمد لله على السلامه وانت اللى نمت ياباشا مش انا

Anonymous said...

حمد الله على السلامه بس إنت ماكنتش لازم تمسح كل ده.........ززعلى العموم عايزينك أجمد من كده يابطل

saso said...

لية مسحت كل حاجة
مهما كانت فهي بالنسبه لك احساس حسيتة وقتها سواد أو لأ لا مش مهم
يلا المهم حمد لله علي السلامة
:)

أجدع واحد في الشارع said...

تعالو بسرعه ادعو معايا
الحق اليوم الاخير ليله القدر
وادعى معايا
وقول امين